LIVRARE

Livrarea produselor va fi gratuita in Romania pentru comenzile in valoare de minim 300 lei. Pentru comenzile mai mici de 300 lei se aplica o taxa de livrare, prin curier, in valoare de 30 lei. Magazinul nu isi asuma responsabilitatea pentru transporturile care nu au fost livrate de către un serviciu de curierat din vina clientului (nu a putut fi stabilit un contact, nu s-a aflat nimeni la adresa, adresa de livrare incorectă) sau din vina serviciului de curierat. Serviciul de curierat efectueaza mai multe încercari de a livra transportul. În cazul în care nu este livrat pentru oricare dintre motivele de mai sus, transportul este considerat livrat. Costul de livrare pentru comenzile externe variază prin urmare clientul va fi anuntat inainte de expeditia comenzii.
Termenul de livrare al produselor pe teritoriul Romaniei este de 24-96 de ore, in functie de lansare, zile lucratoare, etc. Magazinul executa comenzile imediat dupa lansare sau efectuare a platii. În cazul în care există probleme in executarea comenzii, clientul va fi informat imediat cu privire la acest aspect. Prin executarea comenzii se intelege totalitatea operatiunilor necesare pentru trimiterea produselor clientului.
Clientul nu are dreptul de a modifica continutul unei comenzi dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata.

REFUZ / RETURNARE

Clientul poate renunta la o comanda efectuata. Clientul poate refuza receptionarea coletului ce contine produsele achizitionate prin intermediul unei comenzi, sau, dupa caz, poate returna produsele, in urmatoarele situatii: coletul prezinta deteriorari severe, produsele nu corespund descrierii sau prezinta defecte de fabricatie, produsele au fost ambalate sau facturate gresit.
Pentru produsele alimentare care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la temperatură, diferențe de umiditate sau sunt desigilate nu se accepta retur . Răspunsurile pot fi furnizate în aceeași formă în care a fost depusă cererea sau plângerea. Rambursarea este posibilă numai în cazul în care toate cerințele prevăzute în acești Termeni și Condiții au fost îndeplinite.
Clientul este obligat să trimită ambalajul cu produsul, dovada care să ateste achiziționarea produsului (chitanță sau factură) și formularul de returnare. Reclamatiile si returnarile sunt acceptate prin telefon sau email pe adresa . Suma rambursata este prețul produsului minus costul de livrare și costurile de exploatare, cum ar fi costurile de pregătire a mărfurilor pentru transport. Dupa ce plângerea / returnarea a fost acceptată, banii se restituie în contul indicat în formularul de returnare în termen de 14 zile. Returul produselor se va face prin curierat la sediul , .

PLATA

Plata produselor de catre client se face in numerar la livrare. În cazurile in care Magazinul este obligat să ramburseze banii clientului platiti în contul Magazinului, această returnare are loc în termen de maxim 14 zile lucrătoare.